Organisatie

close
Organisatie Oerol 2018 © Weekblad De Terschellinger

Oerol heeft een vast kern team van tien (parttime) medewerkers. Met dit team werken we aan de programmering van het volgende festival, regelen van locatiebezoeken van theatermakers, het indienen van subsidieaanvragen, regelen we vergunningen etc.

Eind maart tot half juli wordt ons team aangevuld met diverse tijdelijke medewerkers en stagiaires. Dan zetten circa vijftig ‘zomermedewerkers’ voet aan wal op Terschelling. Zij zijn onze extra handen die de speellocaties in orde maken, de festivalterreinen inrichten, de catering op poten zetten, voor de benodigde techniek zorgen, vervoer en onderdak regelen en de communicatie uitzetten.

Vrijwilligers

De laatste en grootste groep zijn de ruim 1000 enthousiaste vrijwilligers die ons helpen met het maken van de bewegwijzering, het op- en afbouwen van de speellocaties en de festivalterreinen, het rondrijden van gasten, het scheuren van de kaartjes, tappen van de biertjes, enzovoort. Onmisbaar en van onschatbare waarde!

Team Oerol 2018

Joop Mulder oprichter, Marelie van Rongen algemeen directeur, Kees Lesuis artistiek leider festival, Mirjam Hartlief controller & hoofd personeelszaken en dagelijkse leiding festival, Ada Plinck hoofd productie en dagelijkse leiding festival, Eva Verhoeven hoofd marketing en communicatie, Sandra Bergsma strategie en publieksontwikkeling, Sabine Pater zakelijk en artistiek medewerker, Bernard Bemboom medewerker marketing, communicatie en secretariaat, Enny Breukel medewerker administratie, Bodil Swart directie assistentie en medewerker administratie, Roos Ticheler fondsenwerving en relatiebeheer, Marin de Boer creatief producent expeditieprojecten, Afke Nel Smit vrijwilliger secretariaat, Sietze Hamstra medewerker Vrienden administratie,

Wendy Moonen programmeur/productiecoördinator straattheater en programma coördinatie Westerkeyn, Peter Dijkstra programmeur muziek, Peter Reen programmeur muziek, Farnoosh Farnia creatief producent de Betonning, Lode van Piggelen programmeur Verdiepingsprogramma, Gonnie Tutelaers traffic manager, Anne van de Wetering redacteur, Anne de Boer content marketeer, Paula Bisschop junior marketeer, Frouke Lolkema stagiaire marketing en communicatie, Kirsten de Bruijn coördinator all-in arrangementen, Charlotte Verhoef coördinator professionalsprogramma, Anne-Maaike Stapel coördinator gasten opening, José Beesems medewerker gastenafdeling, Carlijn van de Laar coördinator reis en verblijf, Manja Mulder medewerker reis en verblijf, Femke Bruggen junior medewerker reis en verblijf, Sjoerdtje Postma stagiaire reis en verblijf, David Jansen hoofd techniek, Marlene Boere producent muziek, Iemke Lurvink junior productiecoördinator theater, Aline de Jonge junior productiecoördinator theater, Wim Peeters junior productiecoördinator theater, Eline Elbersen stagiaire productie, Sam Kosterman stagiaire productie, Mick Luuring werkervaringsplek techniek,  Jaap van Eggelen werkervaringsplek muziek productie, Anne van Dooren, coördinator vrijwilligers, Lies Peeters assistent coördinator vrijwilligers, Annemiek Dirkzwager stagiaire vrijwilligers coördinatie, Annelie Boere producent verdiepingsprogramma, Heleen Moors ondersteuning festivalleiding, Ron da Costa systeembeheer, Marie-Louise Calame coördinator kaartverkoop, Marloes Fopma coördinator vriendenacties, Daphne Kamp coördinator horeca, Barbara Croes office manager festival