9-18 juni 2017

Organisatie

close
Organisatie Oerol 2016 © Weekblad De Terschellinger

Oerol heeft een vast kern team van tien (parttime) medewerkers Met dit team werken we aan de programmering van het volgende festival, regelen van locatiebezoeken van theatermakers, het indienen van subsidieaanvragen, regelen we vergunningen etc.

Eind maart tot half juli wordt ons team aangevuld met diverse tijdelijke medewerkers en stagiaires. Dan zetten circa vijftig ‘zomermedewerkers’ voet aan wal op de haven van Terschelling. Zij zijn onze extra handen die de speellocaties in orde maken, de festivalterreinen inrichten, de catering op poten zetten, voor de benodigde techniek zorgen, vervoer en onderdak regelen en de communicatie uitzetten.

Vrijwilligers

De laatste en grootste groep zijn de ruim 1000 enthousiaste vrijwilligers die ons helpen met het maken van de bewegwijzering, het op- en afbouwen van de speellocaties en de festivalterreinen, het rondrijden van gasten, het scheuren van de kaartjes, tappen van de biertjes, enzovoort. Onmisbaar en van onschatbare waarde!

Team Oerol 2017

Joop Mulder creatief directeur/oprichter, Marelie van Rongen algemeen directeur, Kees Lesuis artistiek leider festival, Mirjam Hartlief controller & hoofd personeelszaken en dagelijkse leiding festival, Ada Plinck hoofd productie en dagelijkse leiding festival, Adriaan Woudstra hoofd marketing en communicatie, Sabine Pater zakelijk en artistiek medewerker en coördinator verdiepingsprogramma, Charlotte Verhoef zakelijk medewerker, coördinator professionals, Marin de Boer creatief producent expeditieprojecten, Bernard Bemboom medewerker secretariaat en ondersteuning marketing en communicatie, Enny Breukel directie assistentie en medewerker administratie, Bodil Swart medewerker secretariaat, Afke Nel Smit vrijwilliger secretariaat, Sietze Hamstra vrijwilliger Vrienden administratie

Wendy Moonen programmeur/productiecoördinator straattheater en programma coördinatie Westerkeyn, Peter Dijkstra/Wolf Atlas programmeur muziek, Anne-Maaike Stapel coördinator gastenprogramma, Tanja Vlieger traffic manager, Anne van de Wetering redacteur, Anne de Boer social media, Paula Bisschop stagiair marketing en communicatie, Esther Duvekot stagiair marketing en communicatie, Esther Brinkman overdracht coördinatie reis en verblijf, Marie Smeding coördinator reis en verblijf, Judith Scheepers medewerker reis en verblijf, Miranda Boekeloo medewerker reis en verblijf, David Jansen hoofd techniek, Marlene Boere producent muziek, Lisanne van Wijk productiecoördinator theater, Iemke Lurvink junior productiecoördinator theater, Aline de Jonge junior productiecoördinator theater, Hester Steenman junior productiecoördinator theater, Marieke Polman werkervaringsplek muziek productie, Fazli Yildirim stagiair productie, Trudy Kruizenga stagiair productie, Hannah Abbink coördinator vrijwilligers, Anne van Dooren, coördinator vrijwilligers, Roos van Tichelen fondsenwerving en relatiebeheer, Annelie Boere producent verdiepingsprogramma, Odin Heyligen productie coördinator Atelier Oerol/Over het IJ, Maurice Bogaert artistieke coördinator Atelier Oerol/Over het IJ, Alexandra Broeder artistieke coördinator Atelier Oerol/Over het IJ, Heleen Moors ondersteuning festivalleiding, Ron da Costa systeembeheer, Marie-Louise Calame coördinator kaartverkoop, Marloes Fopma coördinator vriendenacties, Daphne Kamp coördinator horeca